2016. október 26., szerda

MEGJELENT A KÖNYVEM!


Örömmel szeretném megosztani minden kedves olvasómmal a nagyszerű hírt:

Egy régi álmom vált valóra azzal, hogy néhány napja végre nyomtatott formában is a kezembe vehettem életem első saját szakácskönyvét, sőt könyveit, hisz megjelent Az otthon ízei sorozat első 3 kötete.

Leírhatatlan érzés, nagyon boldog vagyok, hosszú évek kitartó munkájának elismerése ez most nekem.

Fogadjátok sok szeretettel, remélem tetszeni fognak.

Közkedvelt régi receptjeim mellett, számos új ételleírással és fotóval is gazdagodtak a könyveim.   

Köszönöm az SZTÉ Kereskedőház Kft. könyvkiadónak, hogy közös munkával mindez létrejöhetett!  

A könyvek megrendelhetők a kiadónál a következő e-mail címen:

azotthonizei@sztekereskedohaz.hu






22 megjegyzés:

  1. Drága Nea, gratulálok szeretettel. :) Szuperek a receptjeid és gyönyörűek a fotóid, biztosan nagyon szépek lettek a könyvek is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Hankka, köszönöm! Bízom benne, hogy nem csak nekem boldogság, de másnak is örömet tudok szerezni vele.

      Törlés
  2. Szívből gratulálok! Hogyan sikerült? Én is úgy szeretnék....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Krisztikém, felfedeztek. ;) Szerintem téged sem fog sokáig elkerülni a lehetőség, mert szívvel-lélekkel és igényesen írod a blogod.

      Törlés
  3. Kedves Nea, én is szívből gratulálok!!! Veled együtt örülök, hogy beteljesülhetett a régi álmod. Nagyon szeretem a receptjeidet, mindegyik szuper, a fotóid pedig csodaszépek.:)

    VálaszTörlés
  4. Hű Nea, Ez fantasztikus hír. Sok szeretettel gratulálok :-)

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok ! Szép ajándék lesz valakinek aki rendel könyvedből! Szerintem sokunknak vágya egy saját szakácskönyv, többek között nekem is:-))

    VálaszTörlés
  6. Szeretettel gratulálok hozzá, ez valóban nagy öröm lehetett. Megérdemelted, hisz gyönyörűek a fotóid és finomak az ételeid!

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm szépen mindenkinek!

    VálaszTörlés
  8. Gratulálok és már ki is tettem az oldalamra :-)

    VálaszTörlés
  9. De szuper Nea, most botlottam bele ebbe a hírbe. Gratulálok! :) Imádom a fotóidat és receptjeidet, ezért egész biztos, hogy megveszem a könyveidet - egyébként is óriási gasztro könyv és magazin gyűjtő vagyok, ezért a Tied sem hiányozhat a konyha polcaimról. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gabika, köszönöm! Nagy megtiszteltetés számomra.

      Törlés
  10. Gratulálok! Örülök hogy sikerült egy régi álmot megvalósítanod. Én biztosan megveszem.

    VálaszTörlés
  11. Segítséget kérek! Nekem nem jön be az oldal ahol meglehet rendelni a könyvet

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Mónika!
      A kiadónak nincs weboldala, az alábbi e-mail címen lehet kapcsolatba lépni vele:
      azotthonizei@sztekereskedohaz.hu

      Törlés
  12. Csak most értesültem róla, hogy szakácskönyveid vannak. Szívből gratulálok, kedves Nea! :) Nagyon jó érzés lehet nyomtatott formában is látni a munkádat.:) Nincs is szebb annál, ha az álmaink teljesülnek. ;)

    VálaszTörlés
  13. Szia. Lehet még rendelni? Email-re nem reagáltak, pedig nagyon szeretném a könyveidet. :)

    VálaszTörlés

KÖSZÖNÖM A LÁTOGATÁST!
A hozzászólás linket, hirdetést, reklámot nem tartalmazhat!