2011. március 13., vasárnap

Kínai sült banán




A kínai éttermek kedvenc desszertje. Nagyon gyors és nagyon finom. Igaz, nem diétás, de a csípős leves és az édes-savanyú csirke után nagyon jól tud esni. A belseje omlós, a külseje finom ropogós. Ahogy sült, már ettük is, alig bírtuk abbahagyni.

Elkészítési idő: 20 perc

Kínai sült banán

Hozzávalók:

  • 6 db nem túl érett banán
  • 15 dkg rizsliszt (vagy búzaliszt)
  • 7,5 dkg keményítő
  • 10 dkg kókuszreszelék
  • 10 dkg cukor
  • 3 ek szezámmag
  • 1 tk szódabikarbóna
  • 1/2 tk só
  • kb 1,5-2 dl víz


Elkészítése:

  1. Először a száraz anyagokat keverjük össze, vagyis a lisztet, keményítőt, kókuszt, szezámmagot, cukrot, szódabikarbónát és a sót.
  2. Hozzáadunk annyi vizet, hogy palacsinta sűrűségű masszát kapjunk.
  3. A meghámozott banánokat megfelezzük, majd vízszintesen is félbevágjuk, beleforgatjuk a masszába és bő, forró olajban megsütjük.
  4. Forrón, hideg vaníliafagyival tálaljuk.





3 megjegyzés:

  1. Még soha nem próbáltam a kínai sült banánt, de ez meghozta a kedvem! Köszönöm a receptet, postáztam magamnak!

    VálaszTörlés
  2. Még nem ettem, de szívesen megkóstolnám

    VálaszTörlés
  3. Sosem ettem még, de én is szívesen megkóstolnám.Szerintem ki fogom próbálni.

    VálaszTörlés

KÖSZÖNÖM A LÁTOGATÁST!
A hozzászólás linket, hirdetést, reklámot nem tartalmazhat!