2010. április 18., vasárnap

Született tehetség díj




Két hete újra díjat kaptam, ezúttal NIKI-től, melyet örömmel fogadok. Sajnos csak most van lehetőségem válaszolni rá. Az utóbbi időben ritkultak a posztok, mert teljesen lefoglal a 85 éves Nagymamám ápolása, ellátása. Azért majd igyekszem utolérni magam és sűrűbben jelentkezni.


De visszatérve a játékra, itt is vannak szabályok, mégpedig a következők:


1. Ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.

2. A logót kirakom a blogomba.

3. A szabályzatot kirakom a blogomba.

4. Megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.

5. Kitöltöm a tesztet.

6. Megnevezem kitől és mikor kaptam, és kirakom a blogomba.

A "teszt"


Név: Nea
Becenév: Ágica
Lakhely: Főváros, zöldövezet
Születési hely: Budapest
Magasság: inkább csak "mélységem" van
Névnap: 01.21
Foglalkozás: sok minden voltam már, harangöntő még nem.
Testvérek: iker lánytestvér
Anyanyelv: és az apanyelv is: magyar
Beszélt nyelvek: kicsi olasz, angol és holland
Gyűjtemény: leginkább a boldog pillanatokat gyűjtöm és a szakácskönyveket
Cipőméret: 37-es
Iskola: jártam
Kedvenc: kedvenc mi??? Nem egyértelmű a kérdés
Zsebpénz: minden hónap 10-ig a munkahelyemtől kapom
Álom: mostanában ébren álmodom
Háziállat: mindig volt, van és lesz. Most éppen 5 cica és 1 kutyus.

A szabályok 4. pontját most kénytelen vagyok megszegni, mert nem tudom továbbadni a díjat, mivel szinte már mindenkinél járt. De aki szeretné megkapni írjon, szívesen továbbküldöm neki.




1 megjegyzés:

KÖSZÖNÖM A LÁTOGATÁST!
A hozzászólás linket, hirdetést, reklámot nem tartalmazhat!